Ile kosztuje praktyczny audyt SEO?

To pytanie zadaje sobie wielu przedsiębiorców prowadzących swoje firmy w internecie, których wyniki zależą od widoczności ich strony w sieci. Czym jest audyt SEO? Kiedy potrzebujesz profesjonalnej analizy SEO dla swojej strony? I w końcu najważniejsze – czy audyt SEO musi być drogi?

ile-kosztuje-audyt-i-analiza-seo
Kondycja witryny pod kątem SEO jest ważna na każdym etapie jej istnienia. Nie ważne czy dopiero startujesz ze swoim biznesem czy też Twoja firma istnieje w internecie od lat. Najważniejsze jest, aby potencja i posiadana moc strony były zawsze w pełni wykorzystywane.

Czym jest praktyczny audyt SEO?

Gdy coś nam dolega lub gdy chcemy sprawdzić stan naszego organizmu zwykle udajemy się na wizytę u lekarza lub kompleksowe badanie. Ze stroną internetową i jej kondycją jest podobnie. Audyt SEO to właśnie taka wizyta u lekarza, która dostarcza – za pomocą profesjonalnych analiz, instrumentów i metod – informacje na temat stanu Twojej witryny oraz receptę na polepszenie jej kondycji SEO.

Dlaczego nasz audyt SEO nazywamy praktycznym? Nie bez powodu! Zwykły raport SEO może być dla Ciebie zupełnie niezrozumiały, a nawet wydawać Ci się może, że jest napisany w zupełnie obcym języku. Zbyt specjalistyczne zwroty i słownictwo może doprowadzić do tego, że audyt będzie zupełnie niezrozumiały. Tym właśnie różni się od zwykłego audytu audyt praktyczny inaczej mówiąc użyteczny, który z powodzeniem pozwoli nawet laikowi zrozumieć istniejące problemy, błędy i niedoskonałości związane z optymalizacją. Rozjaśni pojęcia związane z optymalizacją i pomoże podjąć stosowne kroki prowadzące do poprawy wyników.

Taka wyjątkowa recepta będąca wynikiem audytu SEO przyniesie wiele długo i krótkoterminowych korzyści dla Twojej strony oraz firmy, pomoże przyciągnąć więcej użytkowników i potencjalnych odbiorców.

Kiedy potrzebny jest audyt SEO?

Zarówno początkujący jak i zaawansowani gracze internetowego rynku potrzebują audytów SEO. Bez względu na to, czy dopiero zaczynasz czy też masz wypracowaną pozycję w sieci warto wiedzieć:

  • Czy Twoja strona lub sklep internetowy spełniają obecne standardy SEO?
  • Jakie błędy i niedociągnięcia występują na Twojej stronie i jak je naprawić?
  • Czy Twoja strona jest wartościowa dla odbiorców?
  • Jak zwiększyć możliwości techniczne i merytoryczne witryny?
  • Jak Twoją stronę widzą wyszukiwarki i osoby, które przeszukują internet?
  • Jakie słowa kluczowe dominują w treści i czy są zgodne z Twoimi założeniami pozycjonowania?
  • Czy Twoja strona posiada rzetelnie zaprojektowaną strukturę i treść?

Sam pomysł na biznes to nie wszystko! Dlatego te i inne pytania oraz odpowiedzi na nie są niezwykle ważne dla każdego przedsiębiorcy nastawionego na odniesienie sukcesu w internecie.  Jeśli chcesz polepszyć statystyki, zapobiec bezsensownym wydatkom i nieefektywnym działaniom zacznij od audytu SEO, czyli skrupulatnej analizy stanu swojej strony lub sklepu internetowego.

Czy audyt SEO musi być drogi?

Odpowiedź brzmi: nie. Jeśli nie jesteś przekonany, czy w ogóle to wszystko jest Ci potrzebne zacznij od zupełnie darmowego SEO Exam, czyli podstawowego badania, które wykaże czy audyt SEO jest potrzebny Twojej stronie. Dlaczego SEO Exam? To proste. Wybór i decyzja należy do Ciebie. Cenimy Twoje pieniądze i swój czas. Jeśli będziesz zadowolony z wyników ogólnej oceny SEO lub będzie ona dla Ciebie wystarczająca nie będziesz zobowiązany w żadnym wypadku do dalszej współpracy i odpłatnych analiz ,a zaoszczędzone pieniądze będziesz mógł zainwestować np. w reklamę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *